חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 7.8.19 – יום רביעי

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

שינוי המלתחה שלך יכול להיות רעיון טוב לרענון בלי לטרוח יתר על המידה. זו תקופה טובה לפנק את עצמך.מדי פעם יש חילוקי דעות בינך לבין בן הזוג. האווירה טובה אבל ברור לשניכם שיש שינוי שנחוץ לבצע. אפשר לקחת פסק זמן משותף ולבחון את הדברים מחדש.תחום המניות מסקרן אותך אבל זה לא זמן טוב להיכנס להרפתקאות. כדאי לחכות עד סוף החודש.בתקופה הקרובה הדברים ייראו כאילו משהו עומד להשתנות לטובה במקום העבודה. השגרה בה מאסת תחלוף במהירות.

[quads id=”1″]

סרטן

עניינים שהטרידו אותך לאחרונה יפתרו מעצמם בקרוב. הזמן הוא התרופה הטובה ביותר לכל בעיה.חברים קרובים תומכים בך ומצביעים על הצדדים החיוביים ביחסים שלך עם בני הזוג. זמן טוב לקחת אויר ולראות הכל דרך משקפיים ורודים.הוצאות בלתי צפויות מגיעות. לא מדובר בסכום יוצא דופן אבל כדאי להיות עם האצבע על הדופק ולא לבזבז כספים אם לא חייבים.יש להמנע משעות עומס בעבודה בזמן הקרוב, כדאי לעזוב שעה אחת קודם.

[quads id=”5″]

אריה

בתקופה הקרובה תהיה נטייה למצבי רוח משתנים. מתח ואי שקט גם הם יהיו מנת חלקך אבל בסך הכל התחושה חיובית.הזוגיות עומדת בסימן חיובי יותר מבעבר. הכוכבים נעים בקצב שמשרה אווירה רומנטית המקדמת את הקשר ומעניקה לו עומק נעים במיוחד.מפת הכוכבים מצביעה על יום טוב שיגיע בקרוב. יתכן שיגיעו בונוסים או מתנות לקראת סוף החודש.יחסי עבודה קונקרטיים מתאימים בתקופה זו ואין צורך להיכנס לוויכוחים מיותרים. כדאי לעשות את העבודה בדרך הטובה ביותר ולהימנע מהתעסקות בפרטים שוליים שלא יקדמו אותך לשום מקום.

[quads id=”1″]

בתולה

תוכניות חדשות לפעילות משותפת עם בני משפחה עולה לאוויר. זה זמן טוב לממש את הרעיונות ולבלות זמן משותף עם אנשים שאוהבים.
זמן טוב להתלבש יפה ולהתארגן לקראת יציאה לבר או בית קפה. הכריזמה והיופי שלך מוקרנים החוצה ומושכים את בני המין השני.
הקלה במצב הכלכלי משפרת לך את מצב הרוח. כעת אפשר לשבת עם יועץ השקעות ולחשוב מה אפשר לעשות עם הכסף.
הרצון החיובי שלך לעזור לעובד חדש יכול להועיל בהמשך, אבל פוגע ביכולת שלך לסיים משימות.

מאזניים

התקופה הקרובה מביאה איתה הזדמנויות חדשות ומפתיעות. אין צורך לחשוש, חידוש הוא דבר לגיטימי וכדאי.חוסר עניין של הצד השני בתחום הרומנטי ישפיע על מצב הרוח הכללי שלך.ישנה נטייה לבזבוזים אשר יערערו את המצב הכלכלי. למרות שהמצב הכלכלי נראה מבטיח, צריך להיות זהירים ולא להתפרע עם הכסף.הזרקורים מופנים אליך בימים אלה, יש לך הרגשה טובה ותחושה שעשית את ההחלטה הנכונה כשבחרת להישאר במקום העבודה. ימים טובים בפתח.

[quads id=”5″]

עקרב

עניינים שהטרידו אותך לאחרונה יפתרו בקרוב בעזרת חברים טובים. צריך לדעת גם כי הזמן הוא התרופה הטובה ביותר לכל בעיה.קשיים בתחום הרומנטי באים לידי ביטוי במריבות וחילוקי דעות בבית. אולי עדיף לקחת פסק זמן ולבחון את מערכת היחסים מחדש.המצב הכלכלי שלך טוב ומי שרואה זאת מהצד מביט לעתים בעין צרה. רצוי להתעלם מכך ולא לתת לדבר להשפיע על התנהלותך.מתח שעומד באויר בא לידי ביטוי בחיכוכים עם אנשים שעובדים איתך. המתח מורגש ביום יום אבל כדאי לנסות לא לתת לו להשפיע עליך ועל העבודה שלך.

[quads id=”10″]

קשת

היחסים עם המשפחה לא במיטבם, יש מתח בבית וכל דבר קטן שאומרים בלי לשים לב יכול לעורר ריב.מצב הכוכבים משתנה ומשפיע לטובה על התחום הרומנטי. מערכות יחסים קיימות יעלו שלב.חשוב להקפיד על התנהלות כלכלית נכונה כדי למנוע הדרדרות, בסוף החודש צפוי שינוי לטובה.כעת זמן טוב לקחת על עצמך משימות מעניינות. הממונים עליך יעריכו את זה וזה יבוא לידי ביטוי בעתיד הקרוב.חבר טוב יחלה בימים הקרובים ויזדקק לעזרתך. הבריאות שלו חשובה גם לך ותשומת הלב שלך כבר תשפר אותה באופן משמעותי.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות