חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 7.8.19 – יום רביעי

השמועה אומרת...

שתפו

האם אתם מצפים לפגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה ועם החברים, האם הכל יזרום על מי מנוחות או שצפויים קשיים? ההורוסקופ היומי שלכם

גדי

היסוס מלווה כמעט כל החלטה שלך בזמן האחרון. אפשר להתייעץ עם חברים אבל בסופו של דבר רצוי לקבל החלטה על פי מה שמתאים לך.האווירה הרומנטית מורגשת מסביב ולמרות שיש לה נטייה לפסוח עליך, הזוגיות שלך נמצאת במקום טוב.עזרתם של האנשים המקורבים אלייך תעזור להיחלץ ממשבר כספי שאליו נקלעת. זהו לא הזמן למלחמות על גאווה. עזרתם רק תועיל לך.הקריירה שלך תופסת תאוצה ונראה כי שביעות רצונך מקרינה על כל הסובבים אותך במקום העבודה ומחוצה לו.

[quads id=”1″]

דלי

אחרי תקופה של חוסר וודאות בעניינים אישיים מגיעה תקופה חדשה של פריחה והצלחה בתחומים שונים. מצב הרוח מרומם ויש לך נטייה להקרין אושר לסובבים אותך.אי ודאות בכל הנוגע לקשר הזוגי שלך מתחיל להקשות עליך ואת נוטה לחפש קצת חופש מהזוגיות.תקופה מצוינת מבחינה כלכלית. רמת ההכנסות עולה ואפשר להתפנק ולקנות משהו לעצמך.זה זמן טוב לארגן אירוע משותף לעובדים ולהעלות את הרעיון בפני הממונים עליך. אם מגיעים אליהם עם רעיונות מגובשים, הסיכוי שהדבר יתממש גבוה יותר.

[quads id=”5″]

דגים

לקחת על עצמך יותר מידי בחודשים האחרונים ומגיע לך מעט שקט ורוגע. נחוצה מנוחה בימים הקרובים.
נושאים חשובים שיש לגביהם חילוקי דעות בינך לבין החצי השני שלך עלולים להשפיע על הזוגיות. זה זמן טוב למצוא עניין או תחביב משותף ולייצר חוויות משותפות חדשות.
המצב הכלכלי שלך טוב אבל רצוי שלא להיכנס שוב לסחרור של הוצאות לא נחוצות. כדאי לשמור על המצב כפי שהוא ולהערך גם לימים פחות נוחים.
שיפור בתנאי העבודה, שחשבת שמגיע לך, אכן קרב. הימים הקרובים מתאימים לשיחה עם הבוס.

[quads id=”1″]

טלה

בזמן האחרון ישנה נטייה לקחת סיכונים גדולים מידי. לא כדאי למהר, יש לחשוב היטב לפני שמבצעים החלטה כלשהי. חבל שהחלטה לא נכונה תגרום לאכזבה.מהפכה רגשית עומדת לקרות בקרוב, אך לקראת השבוע הבא המצב יירגע.הוצאות בלתי צפויות ככל הנראה יעיקו עליך בשבוע הקרוב. כדאי להיות מחושבת ולהשוות מחירים לפני שקונים משהו יקר.הפרגון שמורגש במקום העבודה משפר את עבודת הצוות וותן לך דחיפה להמשיך ולהשקיע בעבודה.עייפות מצטברת עלולה לגרום לכאבי ראש בזמן הקרוב.

[quads id=”10″]

שור

הגיע הזמן לשנות את סדרי העדיפויות שלך. עליך להקדיש יותר זמן לדברים החשובים באמת ולהתמקד בעיקר בהם. זה הזמן לשקול מחדש מה חשוב יותר ומה פחות.השיגרה במערכת היחסים שלך עשויה לגרום לריבים ולהתדרדרות הקשר. זה הזמן לספונטניות וחידושים.כספים שחייבים לך לא נראים באופק. בזמן הקרוב יש נטייה לא לסמוך על אחרים שדווקא תפעל לטובתך בעתיד.המתח מתמתן ועמיתיך לעבודה מתחילים שוב לחייך ולהתרווח בכסא. יש עדיין לחץ ועבודה רבה אבל נראה שבטווח הארוך לא יהיו שינויים מרחיקי לכת.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות