חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דניאל גרינברג בזעזוע לצד אייל גולן: "קמנו לבוקר הכי נורא בחיים שלי"

דניאל גרינברג בזעזוע לצד אייל גולן: “קמנו לבוקר הכי נורא בחיים שלי”

השמועה אומרת...

יותר משלושה חודשים חלפו מאז אירועי הזוועות ב-7 לאוקטובר, ואמש החליטה אושיית הרשת המובילה לשתף את מה שהתחולל בחייה בפתיחת המלחמה.

שתפו

דניאל גרינברג ואייל גולן היו בעיצומה של חופשה רומנטית במיוחד במונקו, או אם תרצו בירח דבש מחודש, כיום לפני פתיחת חזית המלחמה בעזה. גרינברג החליטה לגולל לראשונה את שרשרת האירועים מאותם ימים וחשפה את הטראומה האישית שלה.

גרינברג שיתפה תחילה זכרון מה-6 לאוקטובר וכתבה: “יום לפני שהחיים של כולנו השתנו.. אפילו לא העלתי תמונות ממונקו. משהו הרגיש לי ‘תתנתקי מלשתף את הטוב’, טסנו ביום שישי לסוג של ירח דבש ראשון שזה באמת אנחנו לבד, לחגוג את האהבה”.

דניאל גרינברג מזדעזעת: "קמנו לבוקר הכי נורא בחיים שלי"
דניאל גרינברג משחזרת לעוקבות בסטורי.

עוד הוסיפה גרינברג: “היה מדהים, אנרגיה גבוהה והכל זרם חלום.. יצאנו, אכלנו, בילינו… חגגנו את מה שנתנו לנו החיים.. לבנות מחדש!” ולאחר מכן שיתפה את עוקביה מהפאן שעשתה עם גולן במונקו, החדר המפנק בבית המלון, המסעדה, הבילויים.

ואז קטעה את שרשרת האירועים מתיעוד משדה התעופה למחרת: “קמנו לבוקר הכי נורא בחיים שלי. אייל קם לפני בשעה 7:30 ופתח את הטלפון למבול של הודעות.. הוא פשוט העיר אותי ואמר לי ‘דני יש בלאגן רציני בארץ'”.

“פתחנו חדשות ופשוט פרצתי בבכי בלתי פוסק של שעות. אייל לא הצליח לדבר מההלם. לא האמנתי למה שאני רואה, ולראות את זה בחול ולדעת שהילדים והמשפחה שלנו שם, ואנחנו לא לידם…”.

“פשוט נסענו לשדה וחיכינו לטיסה כדי לחזור ולא היה מקום בטיסה, שלחו אותנו להמתנה, אז היינו צריכים להישאר קרובים.. השעה 00:30 בלילה, סחוטים, הולכים למלונית צמודה לשדה ומחכים להקפצה”.

דניאל גרינברג מזדעזעת: "קמנו לבוקר הכי נורא בחיים שלי"
מתוך הסטורי של דניאל גרינברג באינסטגרם.

גולן שצפה בשרשרת הסטוריז הגיב לגרינברג בסטורי משלו ונתן הבטחה: “יפה שלי, מבטיח לך שאחרי הניצחון שלנו וכשהחטופים יחזרו הביתה בעזרת השם, נשלים את הטיול הזה בדיוק מאותו מקום שהפסקנו אותו”.