יעל בר זוהר וגיא זוארץ חזרו לאחרונה לשגרה המשפחתית המלאה, אחרי תקופה לא פשוטה שבה זוארץ נפרד מהמשפחה ושהה במשך שבועות ארוכים בפיליפינים במסגרת צילומי העונה החדשה של "הישרדות".
מאז חזרתו הביתה למשפחה ולשלושת ילדיהם המשותפים, יהלי, אורי וליה, הספיק גיא להתמודד גם עם אתגר בריאותי לא פשוט לאחר שעבר ניתוח בגבו בעקבות פריצת דיסק ממנה סבל בתקופה האחרונה.

כעת, כשנדמה שהמשפחה חוזרת לאט־לאט למסלול, יעל החליטה לשתף את העוקבים בנושא אחר שמעסיק בימים אלה לא מעט הורים ברחבי הארץ – סיום שנת הלימודים המתקרב.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "עוד שבוע לסיום שנת הלימודים… כל אירוע התרמוסים וקופסאות האוכל עומד להסתיים – תכלס גם אנחנו ההורים זקוקים לחופש".

הפוסט של יעל הצליח לעורר לא מעט הזדהות בקרב הורים שמרגישים בדיוק כמוה בישורת האחרונה של שנת הלימודים, אחרי חודשים ארוכים של השכמות מוקדמות, כריכים, ציוד וארגונים בלתי פוסקים.
אבל יעל לא הסתפקה רק בנושא בית הספר. בהמשך היא העלתה גם מסר משעשע נוסף, הפעם לכל מי ששוקל להכניס כלב חדש הביתה בעקבות בקשות בלתי פוסקות של הילדים.

לצד תמונה של הכלב המשפחתי סנופי היא כתבה: "מוגש כשירות לציבור כשהילדים שלכם מבקשים כלב ואומרים שהם יוציאו אותו".
מיד לאחר מכן היא סיפקה את מה שלדבריה היא המציאות שמכירים כמעט כל ההורים שהביאו לילדים כלב תחת הבטחה להשתתפות במטלותיו: "תזכורת כזאת כיפית של בוקר, כשהילדים שלכם יבקשו כלב ואז אתם תגידו 'מי יוציא אותו?', הם יגידו: 'אנחנו אנחנו'. מי יוציא אותו?? אתם."