הזכייה של גל רובין בגמר "האח הגדול" לא התקבלה בשוויון נפש אצל כל הדיירים. בעוד רבים חגגו את הניצחון שלה, רפאלה טווינה הייתה מהקולות הבולטים ביותר נגד התוצאה ולא הסתירה לרגע את תחושותיה.
מיד לאחר ההכרזה התפרצה רפאלה בזעם, כינתה את גל "חולת נפש", צעקה "נכשלנו כחברה" והוסיפה את אחת האמירות שעוררו הכי הרבה סערה אחרי הגמר: "לתת לחרא כזה לזכות? נכשלנו!"

כעת, בראיון ראשון ל"הבוחשת" ברשת 13 עם רומי גיאור, גל החליטה להגיב לראשונה למתקפה החריפה ולהסביר איך היא רואה את כל מערכת היחסים שלה עם רפאלה ומדוע היא זאת שבינה מלאכותית ולא גל כפי שהאשימה אותה במהלך העונה.
גל פתחה ואמרה: "אני לא לקחתי אותה ללב. כאילו, נפגעתי בהתחלה מאוד ואז הבנתי שוואלה היא גימיק! היא אומרת הרבה דברים בטונציה מסוימת, עם פרצופים מסוימים, זה עובד מאוד מצחיק, זה מאוד שונה בנוף, היא מאוד עקבית עם הפרצופים והטונציה ואולי היא קצת יותר איזשהי דמות ו-AI".

בהמשך הסבירה מדוע החליטה להפסיק להתרגש מהעקיצות של רפאלה: "זה כאילו מצחיק, מצחיק, מצחיק עד שזה לא מצחיק? וזהו, לא לקחתי את זה יותר מדי ברצינות, באיזשהו שלב חיפפתי את זה כי ראיתי שהיא מחפשת אותי, רק הייתי אומרת את המילה 'משהו', היא הייתה קופצת עליי בהתנפלויות, כאילו היא חיפשה אותי".
אבל גל לא עצרה שם והוסיפה עקיצה משלה: "סליחה, היא קצת בנתה את עצמה דרכי. אחרי כמה וכמה פעמים, הבנתי שאם לא אני לרפאלה אין דרך לבטא את הדאחקות שלה".

למרות הדברים החריפים, גל טענה שבשיחות האישיות ביניהן דווקא קיבלה תחושה אחרת לגמרי: "אני הרגשתי, יש משהו שאת מרגישה באחד על אחד על בן אדם, שהיא נהנית ממני. כיף לה איתי, היא יושבת איתי… כאילו שפשוט כשבא לה, בא לה. היא בן אדם של פיקים, או פיקים ללמעלה או דאונים קיצוניים, הכל מאוד מאוד קיצוני".
בשלב הזה המראיינת רומי גיאור בחרה לאתגר את גל ואמרה את מה שעמד לרבים על הלשון: "אבל זה קצת מזכיר את ההתנהגות שלך, כאילו, די אותו מטבע". גל לא התחמקה מההשוואה והשיבה: "יכול להיות שיש בינינו קווי דמיון מסוימים, אבל בואי נגיד היא צריכה לאזן לשם ואני צריכה לאזן לשם… אבל אני לא רוצה לאזן לשם כי למה להתעסק בשלילי".
נראה שגם אחרי שהעונה הסתיימה והזוכה כבר הוכרזה, מערכת היחסים הסוערת בין גל רובין לרפאלה טווינה רחוקה מלהגיע לסיומה. אם לשפוט לפי חילופי הדברים האחרונים, הסאגה הזאת כנראה עוד תמשיך לייצר לא מעט כותרות.
רפאלה את מוטציה מחלה חשוכת מרפה אפילו לא מצחיקה אם לא ההישענות על אחיך היית בביוב .מסכן רועי לאן נכנס לכי לטיפול בהול.
רפולה במצבך מסוכן שתהיי עם ילדים ניירוטים פסיכוטית שכמוך מסוכנת לכי למוסד סגור
לא חרגולית, לתת לך לזכות! כלומר, לתת לרוע הטהור לזכות! אלף כמו גל ולא אחת שכמותך… ועכשיו יאללה להוסיף נמשים, מדגיש את הכיעור החיצוני והפנימי!