חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוששת להיכנס להיריון בגיל מבוגר? זה מה שאת צריכה לדעת…

השמועה אומרת...

שתפו

סכנות ומחלות אצל היולדת ואצל העובר

נשים בכל גיל עלולות לסבול ממחלות ומסיבוכים שונים במהלך ההיריון, כמו צירים ולידה מוקדמים, רעלת וסוכרת היריון, אך הסיכוי ללקות בהם גבוה יותר כשנכנסים לתהליך זה בשלב מאוחר בחיים. בנוסף לכך, בעיות כרוניות שיש לנשים מבוגרות עוד לפני כניסתן לתהליך, כמו סוכרת, לחץ דם גבוה והפרעות בבלוטת התריס, עלולות להגביר את הסיכון להפלה בכל שלביו. לכן, נשים שרוצות לעבור היריון ולידה רגועים, צריכות לשמור על הבריאות בטרם כניסה לתהליך ולהתייעץ עם רופא כיצד כדאי לנהוג במצבים שכאלו. בנוסף, לידה אחרי גיל 35 עלולה להעלות את הסיכון להיווצרותן של בעיות גנטיות שונות אצל עוברים, כמו זו שגורמת לתסמונת דאון, וכדי לאתר אותן בזמן, היריוניות מבוגרות נשלחות ליותר בדיקות מחברותיהן הצעירות.

[quads id=”1″]

חוששים להיכנס להיריון בגיל מבוגר? זה מה שאתם צריכים לדעת...

סיבוכים בלידה

בנוסף לבעיות שציינו עד כה, נשים שנכנסות להיריון בגיל מבוגר הן בעלות סיכון גבוה יותר לסבול מסיבוכים שונים במהלך הלידה ובכך מסכנות את בריאותן, בהשוואה לצעירות מהן. בנסיבות שכאלו, כדאי להשתמש באמצעי עזר שונים שניתן לקבל בעת הלידה, ולקחת בחשבון שהם עלולים להעלות את הצורך בניתוח קיסרי.
[quads id=”5″]
בשל כך, כדאי להתייעץ עם הרופא לקראת רגע האמת, ולבדוק לפי ההיסטוריה הרפואית של היולדת מהו הפתרון הרצוי שמתאים לה ושיקל על הלידה בדרך הכי טובה. עם זאת, יש לנו חדשות נהדרות לנשים שזהו אינו הריונן הראשון – הסיכוי שלהן לסבול מסיבוכים שכאלו הוא נמוך יותר מאשר אם היה מדובר בלידה ראשונה.

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות