חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוששת להיכנס להיריון בגיל מבוגר? זה מה שאת צריכה לדעת…

השמועה אומרת...

שתפו

טיעונים בעד היריון בגיל מבוגר

במקביל לטענות ולבעיות האפשריות שהועלו עד כה, ניתן לראות גם טיעונים נהדרים בעד היריון בגיל מבוגר, שקשורים בעיקר למצבם הנפשי והכלכלי של הורי הילוד ושל התינוק עצמו.

מוכנות נפשית

למרות שמבחינה ביולוגית מומלץ להיכנס להיריון בגילאים 30-20, כדאי דווקא לזוגות רבים לשקול לעשות זאת מאוחר יותר מכיוון שהם נמצאים במצב נפשי טוב יותר, שמאפשר להם להתמודד בהצלחה רבה יותר עם השינויים שמאפיינים את התהליך הזה.
[quads id=”1″]
אם אתם מתלבטים אודות הסוגיה, נסו להיזכר היכן הייתם ומה עשיתם בעשור השלישי של חייכם – סביר להניח שלמדתם או שחיפשתם את עצמכם ואת הקריירה שמתאימה לכם. כנראה שהיו לכם מספיק בעיות והייתם עדיין בעיצומו של תהליך התבגרות בו רכשתם כלים להתמודדות עם החיים, וכעת, אחרי שעברתם את גיל 30, אתם חשים מוכנים נפשית להשתמש בהם ביעילות. בנוסף, בגיל מתקדם יותר יש בסביבתכם הורים בגילכם שהם בעלי ניסיון ויכולים לעזור ולייעץ לכם. בזכות כל אלו, תוכלו להתמודד טוב יותר עם הקשיים שאולי יצוצו בדרככם עד ללידה – וגם אחריה…

[quads id=”10″]

חוששים להיכנס להיריון בגיל מבוגר? זה מה שאתם צריכים לדעת...

יציבות כלכלית

בהמשך לסעיף הקודם, לפיו בגילאים 30-20 כנראה הוצאתם כסף על לימודים וניסיתם לבנות קריירה ולהתבסס, סביר להניח שלא היו לכם אמצעים כלכליים כדי לממן ילד. בנוסף, יש לזכור שגידול ילדים מצריך לעיתים היעדרויות מרובות מהעבודה – הן לחופשת לידה והן למקרים חד פעמיים בהם עליכם לקחת אותם לרופא או פשוט להישאר עימם בבית.
[quads id=”1″]
ברגע שיש לכם עבודה קבועה בה ביססתם יחסי אמון עם מעסיקיכם, יהיה לכם קל יותר לקחת חופשות כדי לטפל בילדיכם, בלי לחשוש שתפקידכם ומקומכם ייתפסו על ידי אחרים. מכאן, שכדאי להיכנס להיריון כשיש לכם מקום עבודה קבוע ותומך, וכמובן – הכנסה שתספיק לגידול ילדים.

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות