נעמה קסרי ילדה בשעה טובה והיא כתבה פוסט ממש מרגש!

מזל טובבב! איחלתם כבר לנעמה על הולדת הבת? כי כדאי שתזדרזו! היום, מלכת האי נעמה קסרי ילדה בת נוספת למשפחתה – ומהיום היא אמא ל-3 ילדים! [quads id="5"] נעמה הגיעה הבוקר מצוידת במיטב המלבושים למלונית מחלקת יולדות "ליס" שבבית החולים "איכילוב" שבתל אביב שם תשהה בימים הקרובים. נעמה הגיעה כמובן מלווה בבעלה גל ארז ועברה […]