נעמה קסרי ילדה בשעה טובה והיא כתבה פוסט ממש מרגש!

נעמה קסרי ילדה בשעה טובה והיא כתבה פוסט ממש מרגש!

מזל טובבב! איחלתם כבר לנעמה על הולדת הבת? כי כדאי שתזדרזו! היום, מלכת האי נעמה קסרי ילדה בת נוספת למשפחתה – ומהיום היא אמא ל-3 ילדים! [quads id="5"] נעמה הגיעה הבוקר מצוידת במיטב המלבושים למלונית מחלקת יולדות "ליס" שבבית החולים "איכילוב" שבתל אביב שם תשהה בימים הקרובים. נעמה הגיעה כמובן מלווה בבעלה גל ארז ועברה […]

עמודים: 1 2