חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מתקשים לישון בלילה? הוסיפו לתזונה שלכם רכיבים אלו

מתקשים לישון בלילה? הוסיפו לתזונה שלכם רכיבים אלו

השמועה אומרת...

שתפו

אתם חוזרים הביתה לאחר יום מתיש ומפרך, וכל מה שאתם רוצים זה פשוט לשכב במיטה ולהירדם במהרה. נשמע מוכר? ודאי, הרי כולנו רוצים לישון שנת לילה טובה ומתוקה כדי לאגור כוחות למשך היום. עם זאת, מה קורה כשמתקשים לעשות זאת במשך תקופה ארוכה וסובלים מבעיות שינה כרוניות, כמו קושי בהירדמות או שינה מלאה בהפרעות? מעבר לתפקוד לקוי במהלך היום, ישנן גם תוצאות חמורות ונזקים לטווח הארוך, כמו בעיות זיכרון, לחץ ודיכאון. רבים פותרים את בעיית ההירדמות עם טיפולים שונים וייעודיים לכך או נוטלים כדורי שינה, אך האם ידעתם שלעיתים מקור הצרה הוא מחסור בויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו? לכן, כדאי לדעת שבחלק מן המקרים ניתן לפתור את נדודי השינה בקלות על ידי תזונה נכונה, וכדי שתוכלו לעשות זאת ולחיות חיים שמחים ומלאי אנרגיה – אספנו עבורכם רשימה של 8 מרכיבי מזון טבעיים שתוכלו לצרוך בקלות.

[quads id=”5″]

מי שמתקשה לישון בלילה חייב להוסיף לתזונתו את הרכיבים האלה...

1. ויטמין E

ויטמין זה נחוץ לגופנו מכיוון שהוא מחזק את המערכת החיסונית, משמש כנוגד חמצון ועוזר ביצירת תאי דם אדומים ובהזדקנות בריאה. כמו כן, בעת שינה מוחנו מעבד את זיכרונותינו ואת כל מה שלמדנו במהלך היום, וכשאנו ישנים מעט, הוא לא מצליח לעשות זאת כראוי וכתוצאה מכך אנו עלולים לסבול מבעיות שכחה. בזכות יכולותיו של ויטמין E כנוגד חמצון, הוא מגן על האזור במוח שאחראי על הזיכרון ובכך מקטין את היווצרותן של בעיות אלו שנובעות משינה לקויה, והוא גם עוזר להירדם טוב יותר בלילה.

כיצד כדאי לצרוך:

[quads id=”1″]

מאכלים: דגנים מלאים; קטניות כמו שעועית וסויה; אגוזים וזרעים; תפוחי אדמה וירקות ירוקים כמו תרד; פירות כמו תות ואבטיח; כבד, ביצים וחמאה, וכמובן שכתוסף מזון.
כמות יומית מומלצת: 200 מ”ג.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות